Normalde de vardı ama bu kadar yoğun ve ağlatacak kadar değildi. Artık gece yatmaya korkar oldum. Gebelik sürecinde huzursuz bacak sendromu yaşayanlar ne gibi çözümler denediniz paylaşırsanız sevinirim
Benim denediklerim:
-bacağı nane yağıyla ovmak
-kolonyayla ovmak
-bileklere ve ayak tabanına sıkıca çorap bağlamak
-ayak tabanına buz/ sıcak su torbası koymak