6+3 haftalığım şuan bugün aniden gelen bi kanamam oldu baya yoğun sürekli akıyordu herhangi ağrım ve ya baş dönmesi yok 1 saat sonra azaldı ve şimdi sadece peçeteye sildiğimde geliyor yarın doktora gitcem ama böyle bişey yaşayan var mı düşük mü yoksa başka bişey mi çok korkuyorum düşük olacak diye