kaderkeklikk24 hamilelikte düşük tansiyon zaten normal doktorlar yükselmesini istemiyor. Normalde yüksek tansiyon sahibiysen çok düşüyorsa ozamanda herhangi bir ilaç durumuna doktorun karar verir.
Sağlıkocagında aaa bu çok düşük nasıl diyip benide korkutmaya çalıştı bende hanım efendi sağlıkçısınız normalde nasıldı diye sormadınız bile normalde de 10-6 civarında zaten ve 9-5 bnm hayatımı olumsuz etkilemiyor dediğimde bilgiçliği gidicermişti. Biraz araştırarak sen kendine göre yorumlamalısın herkes farklı şey yaşar