Blackkk Ay bu ağrı ne zaman geçecek ya dün sabah oldum aşı kolumu hareket ettiremiyorum resmen hemşire aşı sonrası ağrı olabilir demişti ama bu kadarını da beklemiyordum
Ceydaaas1 Blackkk ben bu aşının yan etkisi varmı dediğimde yok sadce hafif kol ağrısı yapıyor dedi kesinlikle alakası yok kiminde ciddi kasik ağrısı yapmış
erikarpuz Ceydaaas1 bende hiç yan etki olmadı dün sabah olmuştum kolumda ağrı bile yok çok şükür acaba yapmadılar mı diye düşündüğüm oldu açıkçası
Visneli1so-s Ceydaaas1 aynen bende sordupumda hafif ağrı olur geçer demişti bende saatler sonra üşüme titreme tüm vücut ağrısı halsizlik ateş başlamıltı
-Buse-_ Ben 2 doz vurdurdum ilkinde bikaç saat sonra çok çok az bi ağrı oldu 2. Dozda hiç ağrım olmadı hissetmedim de bilemiyorum bende bir yan etkisi olmadı