Opmiyimgebeyim Biberon kolay akışa alıştırır, meme reddi yapardeyor ama emzik de aynı şekilde memeden uzaklamaya sebep oluyor mu sizxe ?
sevaldqn1 Opmiyimgebeyim 18 aylık kızım var doğdu doğalı emzik kullanıyor ve asla red yapmadı 1 yaşına kadar da anne sütü aldı emerek
Aysenurs5 rumikaa merhaba sürekli mi kullanıyosunuz yoksa gece uykuya dalarken mi, birde emzik düştükçe ağlıyor mu bebeğiniz