Özeldeki doktorum da şehir hastanesindeki doktor ve ebeler de hatta ve hatta Türkiye ile yurt dışında alanında uzman pediatrislerimiz de alınmasının gerekli olmadığı konusunda uyardılar beni, ne şekilde doğurursan doğur bebek biraz sabır sonunda mutlaka memeye alışıyor zaten bu konuda yardımcı olıyorlar hemen, kalan süt için de ebeler ve doktorun çok güzel elle sağım yöntemi gösteriyorlar, ne uzun ne uğraştırıcı,sadece doğru yöntem gerekli. Her şeyin bu kadar otomatik olması da sağlıklı değil zaten. Hastane çantama ne süt sağma makinesi ne biberon ne de emzik ne de bilinenin aksine pişik kremi koydum.