Selam kızlar 34+3 haftamdayım şükür. Şişkinliklerim başladı artık ellerim ayaklarım şiş sadece. Ellerimin eklem yerleri açıyor çok fazla bi iş yapamıyorum. Ve çok sıcaklama yaşıyorum kabıma sığmıyorum resmen 😂 Bide bi kaç gündür yataktan kalkayım yada oturduğum yerden kalkayım sağ kasığım bi müddet yürümeme engel oluyor Ağrı değil ama nasıl anlatsam et kesmiş tutulmuş gibi yürüyemiyorum. Bu yaşadıklarım normal mi aydınlatır mısınız ?