RumisAlgn benimde hamileliğimin başlarında zeytin yiyince öyle oluyordu. Aslında kokusu falan midemi bulandırmıyordu ama yedikten sonra nasıl oluyorsa çıkarıyordum. Şimdi geçti çok şükür. Umarım sizinde çok sürmez geçer. Zaten kıştayız domateslerde pek tat olmuyor ki bir süre yemeyin bence :)