Tüp bebek hastasıyım 5.gün embriyosu 8 mayısta transfer edildi. İlk başlarda harika beta artışlarım oldu doktoruma gittim alttan muayene etti ve 2 saat sonra kanamam oldu . 2 gün sonra tekrar gittim iki kesem de duruyordu ama içleri boştu . Progestan iğnemi ve fitilimi 2 katına çıkardık fakat betam 4740 ta kaldı progesteron hormonum 9 çıktı böyle bir durumla karşılaşan var mı progesteron yükselirse devam eder mi yükselmeye