FREYA09 Kızlar bebeğim 8 aylık diş çıkarıyor ve ishal günde 3.4 defa yapıyor sıvı şekilde daha öncesi olmuyordu şuan dişten dolayı mı ishal tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi bide diş sürecinde bebeğimin rahatlaması için neler yapabilirim 🌸
sevaldqn1 FREYA09 ben tedagil ve calgel kullanmıştım aşkım disine baya rahatlatıyordu ishal sebebi diş için de olabilir ateşi vs oluyormu her çocuk farklı geçirebilir
mrveasf FREYA09 ishal oluyor ya genelde ateş yoksa kakası kötü kokulu değilse diştendir canım büyük ihtimalle ben karanfil yağı yapıyordum onun faydası oluyor biz de son azı dişlerimizi çıkartmaya çalışıyoruz baya zorlanıyoruz
FREYA09 sevaldqn1 gözlemlediğim kadarıyla ateşi olmuyor sürekli rahatlasın diye eline soğuk havuç dişlik vs veriyorum dedikleriniz toz mu oluyor doktor mu yazması gerekiyor peki 🎀
sevaldqn1 FREYA09 hayır direk eczaneden alabilirsin kuşum devletin karşıladığı ilac grubuna girmiyor bunlar malesef tedagil toz şeklinde ağzına dokuyorsun digeri de jel krem.gibi aynı diş etlerine süreliyorsun naneli gibi baya ferahlatiyor tadı öyleydi baktığımda 😁