Kizlar selam. Adetim 2 gun gecikti karnimda agri var sadece. Ve ara ara igne gibi kasikta batma. Birde bagirsaklarim cok hareketli bugun (gaz olarsk) baska biseyim yok. Gebelik belirtisimi ?boyle olup gebe oldugunu ogrenen varmi. Testi yarin yapicam dunde yapmistim postum var cok silkk cikti