Kummi bendede aynı sorun var ama tek başına yeterli kötü bir durum değil dedi doktorum oda aynı şekilde endişe etme dedi belki doğuma kadar kaybolanilir kaybolmazsa doğduktan sonra kardiyoloji takibi yaptırırsın dedi ameliyatşık bir durum zaten değil dedi büyük bir sorun değil dedi bende sabırla bekliyorum ama çokta endişe etmemeye çalışıyorum önce rabbime sonra doktoruma inanıyorum bol dua ediyorum