Kızlar ben iğne kullanıyorum doktor verdi kayıplarım vardı ve bi önceki gebeliğimde gelişim geriliği vs olmuştu ama bazıları coraspin de kullanıyormuş yani her ikisinin de kullanım şeyi farklı mı acaba sadece iğneyle devam etmek yeterli gibi gelmiyor bana doktora söylediğimde 12. Haftaya kadar iğneyle bi devam edelim bakalım dedi ama 12. Haftadan sonra neye göre hapa başlatılır ki