babygirl02 doktorları Boşver kuzum bende de pcos var yıllardır eşimde de problem vardı 4 seneden sonra önce Allahın sonra Hayıt otunun vesilesi ile hamile kaldığımı düşünüyorum denemeni tavsiye ederim , geçen ay kalbi durması sonucu gebeliğim sonlandı , yani demem o ki nasipse herşey olur bu süreçte 2 defa çatlatma iğnesi vurulmuştum onların faydası olmadı doktorlar tedavisiz asla olmaz diyordu 😌 4 senenin sonunda gelen bebeğimi kaybettim ama çok şükür dedik geçtik sen kalbini aklını güzele yor