Merhabalar. Benim ilk doğumum cok istememe rağmen vajinal olmadı. Allah biliyor ya doktorun işine geldi diye düşünüyorum. Sancım bile yoktu. 38. Haftada çatının dar deyip bana vajinal olmaz dedi. Benim de içimde kaldı. Aradan 7 yıl geçti yine hamileyim. Ve vajinal dogumu denemek istiyorum. Tecbusi olan varsa paylaşabilir mi?