EsmanurTorun 30+1 deyim çok şükür bebeğimin hareketlerini düzenli hissediyorum fakat bugün o kadar çok hareketli hissettim ki aklım karıştı 🤷♀️ 30 dan sonra böyle mi devam edecek?
Kkardelenn1 EsmanurTorun bizde öyleyiz doktorum hareketli bebek severiz az olmasın çok olsun dedi 31+1 🌸
Supermom488 EsmanurTorun bazen çok sessizken bazen içerde ringe çıkmış gibi oluyor😁 haftası ilerledikçe hareketleri azalacak diyorlar ama hiç azalsın istemiyorum
oznuraydins EsmanurTorun Valla bende 30+2 ama maşallah o kadar hareketli ki çok hoşuma gidiyor bazen can yakıcı olması dışında sorun yok tabi sağlıklı ve iyi olsunlar yeterli 😍
_tugcee EsmanurTorun Bende 30 haftalığım 2. Kız bebeğimi bekliyorum nasipse☺️Benimkide asla durmuyor içeridee😂Doktorumda aman iyi iyi diyor hareket berekettirrr😍
EsmanurTorun Kkardelenn1 Ay süper bende doktoruma sormak için randevuyu bekliyordum bunu yazarak rahatsız etmek istemedim 😅 Hareketleri bol olsun o zaman 🧿
Kkardelenn1 EsmanurTorun artık tamamen her şeyim farkında oldukları bir döneme girdiler duyuyorlar ışığı fark edebiliyorlar 🥹o yüzden çok hareketli oluyorlar ultrasonda bile hareketlerinden dolayı yüzünü göremiyoruz doktorum Allah yardım etsin bu kız çok hareketli olacak maşallah diyor 😄
EsmanurTorun Supermom488 Kesinlikle katılıyorum dün gece hareket etmedi sabah çok tedirgindim . Öğleden sonra o kadar çok hareket etti ki çok şükür 💜🌸
EsmanurTorun Kkardelenn1 Ne güzel yaa maşallah maşallah benim ki erkek o yüzden korkutuyor 😄 Doğduğunda uslu olur umarım 🤞 Adı Yaman olacağı için pek ihtimal de vermiyorum gerçi 😅
Kkardelenn1 EsmanurTorun ahahahh sende tam ismini bulmuşsun vallahi hem erkek hem fena yaramaz isimlerden inşallah uslu olur diyeceğim ama yeni nesiller gumbür gümbür maşallah 🌸🤲🏼
EsmanurTorun Kkardelenn1 Sorma vallahi hkdjebs😅 o kadar foliği vitamini yiyen çocuğun uslu olma ihtimali zaten kalmıyor
Kkardelenn1 EsmanurTorun aminn inşallah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla alalım kucağımıza 🌸🌸haziran ayı gelse de bitse temmuz da kavuşacağız inşallah biz ya senin ağustos mu temmuz mu 🥹
EsmanurTorun _tugcee 😂 Ne güzel ya maşallah ilk kızınız da böyle miydi , şimdi yaramaz mı ? 🫠 benim doktorum da böyle şeylere “ Allah’tan daha ne istiyorsun sus “ diyor yazamadım bile adama sorun var mıdır diye 😄
_tugcee EsmanurTorun İlk kızım 10 buçuk aylık şuan, 1 yaşına az kaldı☺️Ona hamileyken 9 ay hiç hissetmedim bile pek hareket etmezdi ama şimdi maşallahı var😂
EsmanurTorun Kkardelenn1 inşallah inşallaaah benimki ultrasona göre 6 Ağustos 👶Temmuz sonu gibi doğururum gibi geliyor hahahaghs
Ahsenmira EsmanurTorun benimde kız 30. Haftayla beraber aşırı hareket ertışı oldu ve toplanıyor bırakıyor yalancı kasılmalar başladı
EsmanurTorun _tugcee demek ki fark etmiyor 😂😂 ben çok şımarık yaramaz çocuk sevmem o yüzden kesin benimki acayip yaramaz olacak 😄😅
Kkardelenn1 EsmanurTorun bizim de 40 hafta 29 Temmuz ama 37 haftalık doğacak bu kızce nasip olursa o yüzden en geç 10 Temmuz dedi doktorumuz ☺️haziranı atlatamıyor muyuz 😅😅