Merhabalar bir hocayla başlayıp sonuna kadar onunla gitmek isteyen biriyim. Bu mümkün mü bilmiyorum genelde herkes doğuma yaklaşırken doktorunu değiştiriyor galiba. Buna hazırlıklı mı olmalıyım? Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir de bir kaç hoca arasında kaldım. Genel de olumlu yorum okudum haklarında ama yine de deneyimleyenlerden olumlu/ olumsuz yorum almak isterim. Bana hangisinin iyi geleceğini randevu alıp öğrenebilirim biliyorum. Ama doktor doktor gezmek zaman kaybı gibi geliyor. O yüzden deneyimi olanlar paylaşırsa kendim için daha iyi bir tercih yapabilirim belki. Benim için sorulara cevap bulabilmek,hafif el ve güleryüz çok önemli. Zaten travmatik bi süreç doktora gitmek,kasıla kasıla gitmek istemiyorum. Ve zamanında her şeye bakan, vitamin destekleri gerekirse veren birini tercih etmek istiyorum. Böyle kafamda geç kaldım galiba şu tahlile bu tahlile diye düşünmek istemiyorum:( yorum bekliyorum
Gülşah Dalgacı
Perihan Göçer Ünal
Hülya Yetiş Sucu
Burcu Yücesoy
İlay Gözükara
Deneyimlerinizi bekliyorum..