Dilekkk7 öncelikle hayırlı olsun ben de geçen Çarşamba transfer oldum ve o günden beri ne çay ne de kahve içmiyorum. Doktorum çok istersen limonata icebilirsin ama aşırıya kacmamak şartıyla dedi. Açıkçası su dışında hiç bı şey içmiyorum ben 😅 transfer öncesi dönemde de çok çok az iciyodum çay ve kahveyi. Madem böyle bir sürece girdik ne gerekiyorsa yapmak lazım