Busratgl 37 haftalik gebeyim perinatolog rahim içinde yapisiklik olduğunu söylemişti 22 haftalikken öğrendim bu durum normal doğuma engel teşkil eder mi tecrübesi olan var mi ya da bilgisi?
Busratgl Guzel_bebem hiçbir şikayetim yoktu ikili test icin gittigimde pardon 12 haftalikken doktor söyledi
Guzel_bebem Busratgl sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah bende bu haftaları görürüm bana dua edermisin riskli gebelik benimde 22haftalik olduk çok şükür Rabbime 🤲🏻🥹