Tospik Slm kızlar ben 35 haftalığım sezeryan olacağım normalde muayene olduğum memleketten annemlerin memleketine geldim doğum için. Size sezeryan gününü kaç hafta önceden verdiler 35+3 de kontrolüm var sizce gün verir mi birde bebekleriniz kaç kilo benimki 34 ye 2734 gramdi 2 hafta önden gidiyordu
BehiyeGrel Tospik Bana doktorum 38 de gün vereceğini söyledi o tarihe kadar dönmezise tabi .. Dönme durumlarına bağlı sizin doktorunuz da bunu bekliyor olabilir .
Eymnm Tospik Bana 32.haftada veriyoruz günü demişti gittiğimde 33+1 olcam o zaman vercek inşallah heyecanla bekliyorum🤗
Aysel4497 Tospik verır muhtemelen cunku ben 35te gıttım 28subat ya da 1mart dedı yarın son kontrol ıcın gıdecegım yanı 36yarın bıtıyor sadece 2tarıh arasında karar kılacagız anladıgım kadarıyla
Tospik Melissssa aboooovvvv çok geç değil mi canım ya sanki biraz normal için bekletmis gibi ben tam 10 martta 38 haftalik oluyorum 24 gün felan var benim hesabima göre vermez mi o zaman günümü 🤣
Hilkar Melissssa 38 de mi alacak ben de 37 ye gireceğim allah kısmet ederse Benin’de belli olur o zaman
Melissssa Tospik valla bilmiyorum ki ben de gidiyordum söylemeden gönderiyorsu beni çok şükür öğrendim sonunda 😁
Alyamerve ben 33 haftalıgom hala vermedi gün :) cnkuuu 13 martta aneztezi doktpru bı gorsun seni dedi buyuk ohtımal oghn artk solıcekşer
hohomoromu Tospik Genelde bir hafta öncesin de ameliyat günü hangisiyse o güne verir canım sezeryan gününü 37. Haftanın içinde 38. Hafta ya gün verir muhtemelen 👍😊