Bugün 5 haftalık olmuşuz. Doktor kontrolümüz vardı. Geçen hafta keseyi görmüştük bu hafta hem bebeği gördük hemde kalp atışlarını dinledik. Doktor kese güzel gözüküyor dedi ama sonra da kese içerisinde tümsek gözüküyor takip edecegiz dedi korktum. Tümsek ne demek yani şekil bozukluğu mu ama önce kese güzel gözüküyor dedi sonra da tümsek var takip etmemiz lazım dedi. Yaşamış olan var mı daha önce? Bir şey olur mu korkuyorum 🥹