Cacaege
Benim doğumum 15 Nisan’da 17sinde kimliği çıkardık o gün yaptım.
Başvurular 14 Nisan’da başlamıştı
Bende de hala devam ediyor görünüyor ama çektim dün. Siz bi bankaya vezneye sorun ya da ilköğretmenim ailem uygulamasından e devlet üzerinden çocuklarınızı ekleyerek bakabilirsiniz
