Bugün doktora gittim. 1 cm açılmam var sadece. Sancı vs söylemedi doktor. Sadece suyum çok olduğu için doğum sancısı tutarsa hemen gel dedi. 1 saattir belimden ağrı sancı giriyor ama sadece bel kısmımda normal mi acaba:) 2.900 bebişin kilosu Baş aşağı duruyor. Sizde durumlar nasıl???