Tam gününde alın 32.haftada alınıyor zaten. 32+0 da almanız sizin açınızdan iyi olur. Ben 32+3 de alabilmiştim randevum ertelenmişti doktor olmadığı için o yüzden 37+3 de çalışmayı bırakmak zorunda kalacağım. 3 gün 3 gündür son zamanlar 1 gün bile fazla çalışmak zor geliyor.