33mersin kızlar bebeğim 32+5 günlük acayip bel ve kasık ağrılarım oluyor bide aşağı doğru baskı var. yatınca geçiyor ama korkuyorum yinede 😔
Aysemayaz 33mersin merhaba cnm bende 32+5 aynıyız benimde aynı şekilde bu zamanlarda ufaktan yalancı sancılar başlıyı Doğuma hazırlıyor seni korkma ama bol bol dinlen
Cansutkk Yalancı sancılarmış canım öyle olduğun Da yatıp dinlenmen lazım benimde oldu da doktor öyle söyledi
33mersin bana da doktor normal olacak bu ağrılar dedi ama kafamdan gitmiyor bi türlü erken doğum korkusu saol canım hayırlısı inşallah Cansutkk
33mersin Aysemayaz elimden geldiğince uzanıyorum canım çok saol inşallah zamanında sağlıkla doğar bebisler 🙏
Aysemayaz 33mersin ne demek cnm benim erken Doğum riskim var 36 haftayı iple çekiyorum ondan sonra sıkıntı olmuyo inşallah kızımda 36 haftada doğdu