Tulaysavas1995 Bu testler hep mi sıkıntı anlamadım 4 gündür nerdeyse yapıyorum üst üstte silik çıkıyor gölge gözle görülecek şekilde ama 5 mayısta oldum en son adet sizce gebelik varmıdır bugün 2 kez yaptım ikisinde de aynısı yani
Tulaysavas1995 Tulaysavas1995 https://share.icloud.com/photos/01fRoruGKTOqgNTcnThM1vdMw Üstteki sabah ilk idrar Diğeri de biraz önce yaptım iki çizgi var da burda belli olmuyor
cottoncandy8 awox baya güvenilir diye biliyorum bu markayı dene istersen ya da kesin sonuç olsun dersen bi kan vermeni öneririm
Tulaysavas1995 Hnmli https://share.icloud.com/photos/01fRoruGKTOqgNTcnThM1vdMw Birini sabah ilk idrar ile yaptım diğer ikinci şimdi yaptım onda da var da kamera da belli olmuyor Ama ondan önce diğer günler de erken gebelik yaptım prodoctor ile onlar da gözle görülür şekilde vardı