Kubra001111 ben yan yatıp düzenli olarak saymıştım hatta 5 dk da 1 oluyordu 1 dk sürüp kesiliyordu ama bu peş peşe hiç aralıksız devam ediyordu. Ve şiddetini artırması artık dayanılmaz bir hal alması gerekiyor. Ben artık yürüyemez duruma gelmiştim. Yani sizinki yalancı sancı olabilir, ben bu süreçte bebek hareketlerini dahi hissedemiyordum. Stres yapmayın, her seyin bir çözümü var. İlaçlar kullandım ve ciğer geliştirici olmuştum.