Selamlar saçlarınızı hiç boyattınız mı bu süreçte. Özellikle açıcı vs tavsiyeleriniz nedir henüz 9.haftadayım 16dan sonra boyat dedi doktorum ama açıcı sürülmesi gerekiyor ve o durum beni korkutuyor hiç boyatmayadabilirim ama merak ediyorum deneyimleyen hamişler var mı aramızda?