Kardii Dryatpzglu benim de önden gidiyor hangi hafta olduğunu bir türlü tutturamıyorum ama martın 14 ü doğum kaldı 2 hafta 😍😍
Dryatpzglu Kardii hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz. Normal doğumda ne zaman geleceğini bilememek çok kötü 😂🙏🏻💕