EsoMom_ Dün akşam kızlar sanki göbek kordonum ağrıyordu öyle bi agrı hissettim biraz sürdü beş dakika bile sürmemiştir korktum bende yaşayan oldu mu bu durumu ? Bişey olcak diye korkuyorum açıkçası
EsoMom_ tahamommy içerden sanki göbeğime bağlı bişey agrıyordu sanki ne bilim bende göbek kordonudur belki dedim 😀😀😀
tahamommy EsoMom_ allah senii 🤣 göbeğinin ağrıması normal bazen bende de oluyor semsertmiş gibi ve acıyor rahim büyüdüğü için bence
EsoMom_ tahamommy burgun sağlık ocağına söyledim kalp dinlemeli için cihazları 18 haftalıktan sonra dinliyormuş cihazları ve kanama yoksa korkma demişlerdi herhalde ondan daha olmadı zaten
EsoMom_ @tahamommy @LadyX korktum bende 40 haftalık ölü doğumum var o sebepten en ufak bişeyde korkuyorum eşimde telaş yapıyorsun diyor ama elimde değil açıkçası saglıkpcagı da biliyor omdan ağrın olur illa bi etkisi uzun süre olur şu yan etki bişey olsa dedi
tahamommy EsoMom_ insanın travması olunca aklı hep kötüye gidiyor haklısın benimde bundan önce kaybım oldu sürekli korkuyorum 🥲 en güzeli tevekkül edip dua etmek dediğim gibi benim de göbeğimde ağrı oluyor arada geçiyor bi sıkıntı yok ama genel anlamda
LadyX EsoMom_ yaaa öyle mi 🥺 başınız sağ olsun. Umarım hiçbir sıkıntı sorun yaşamazsınız sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
EsoMom_ tahamommy doktoruma yazmak istiyorum ama sürekli yazıyorum diye laf eder diye düşünüyorum çünkü bu hamileliğim çok agrılı ilkinde hiç böyle değildim ağrı dışı hiç bişey yoktu
EsoMom_ LadyX insallah 40 haftaya kadar sağlıklı olduğu için bana korkma diyorlar pıhtılaşma gibi şeylerim yok çok şükür ondan rahatlamamı söylüyorlar
tahamommy EsoMom_ yaz kız nolucak doktorun bi görevi de hastayı rahatlatmak, internete yazınca bin tane şey çıkıyor o daha kötü