tahamommy Kızlarrr chat gbt ye bebeğimizin ultrason fotoğrafını atıyoruzz (ben detaylıdaki yüzünü attım) vee bize yenidoğan portresi yapıyorr bakalım ne kadar benzeyecek benim yavruş buymuş 😍
[silindi] Kuzum şimdi senin için 11 aylik bebegimin ultrason fotosunu yaptım bende çok benziyor şaşırdım valla 😁
tahamommy 1sen1ben1debebek ahahah sülalemizde bir tane bile fırıncı yok ama belki anası çok hamurişi yediğindendir 🤣
tahamommy 3_bebelianne chat cpt var ya canım ona attım yenidoğan potresi yapar mısın dedim sağolsun yaptı 😅
tahamommy GirlandBoy_Mom ay maşallah 😍 yalnız burunları aynı çiziyor herhalde gerçi bizim ultrasonda da büyük 😅
tahamommy 1sen1ben1debebek bebişin sadece yüzünün olduğu fotoğrafı atsaydın canım ben 4 boyutlu attım hatta