yenigebeyim Elele alacaktım ama konforsuz olduğunu söylediler. Rahat edebileceği başka ürün önerir misiniz
Guzelanne56 yenigebeyim elele kullanıyorum kızım 5 aylık doğduğundan berı kurtarıcım oldu, ama suan dondugu ıcın yalnız bırakınca ucu ucuna goruyorum
adatuna yenigebeyim pierre cardin ana kucağı yazın çıkıyo otomatik almayın bence çocuk sallanmaya alışmasın bu sefer uyurken de sallanma bekler
adatuna yenigebeyim bunlar çok portatif masanın üstüne koy yatağa koy çamaşır katlarken odadan odağa götürebilirsin ben plaja hatta şehir dışı misafrliklere bile götürürdüm. Sallanan otomatiklerde bebek sallanmaya alışıyor hele uyumak için allah korusun 🤣🤣
Talentedmom yenigebeyim eşim 2.el aldı sıfırı 23 bin falan 4 küsür aldık yeniden hiç farkı yok bence 2.el alınabilir çünkü zaten kısa süre kullanılıyor