istkizannesi Naygun evet çok zarif ve anlamlı. Ama eşim de yanına bir isim istiyor o yüzden seçemedim
Yalinn8 istkizannesi yani iki isim istiyosan diil, ben tek taraftariyim, zeynep i de cok severim, ee nefes de guzel, seceneklerin arasindan o yuzden onu sectimm
istkizannesi Yalinn8 bende tek istiyorum canım eşim Nefes için ilerde dalga geçerler bari bi ismi daha olsun deyip korkutuyo beni
Yalinn8 istkizannesi yok yaa hic dalga gecilecegini zannetmiyorum, cunki artik nefes biliniyor isim olarak, bebisler buyuyunce olmaz öyle bi algı
istkizannesi Deletedmom133 eşim tek Nefes istemiyor canım ya yanına illa sade bi isim daha istiyo. Yoksa bence de tek çok güzel😔