minikelebek_ Kızlar randevu alıcsm birsürü doktor var bana doktor önerisi yaparmısınız?çam sakuraya ilk defa gidicem ekranı bize gösteriyolarmı bilgi veriyorlarmı?kanuniye gittim memnun kalmadım hiç
zehraakrsu25_ minikelebek_ çam sakuranın kadın hastalıkları bölümünde ki doktorlardan hiç memnun değilim yüzüne bile bakmıyolar enes saraç ve oğuzhan elçi doktorların çok iyi olduğunu duydum ama gitmedim bende araştırıyorum doktor
Busranur_mnts minikelebek_ ben infertilite takipliyim çam sakurada doktorlar haftalık olarak devir daim yapıyolar gebe pol.de de öyle galiba sabit bi doktor olmaması kötü bazen asistanlar kalıyor sadece. ben ilk 2 3 gebelik muayenesini çam sakurada yaparım ama sonra özele geçmeyi düşünüyorum
Zeynep3434_ minikelebek_ ben 2. Trimesteri cam sakurada gecirdim. Bi gittigin dr bida bulamayabiliyosun. En son enes saraca muayene oldum ve kendisi bebek hakkinda guzel bilgi veriyor. Oguzhan elci de iyidir. Bunlar haricinde 3 4 dr dha muayene oldum ama acikcasi tam da tatmin olamadim. Muayeneye eşler alinmiyor malesef
Busranur_mnts minikelebek_ siz herhnagi bir doktora randevu alın diğer randevularda da aynı odaya almaya çalışın gebe 1 e aldıysanız hep aynı gebe 1 e alın bilgisayara dosyanızı açıyorlar aynı yerde olur
minikelebek_ Zeynep3434_ çok teşekkür ederim peki girdiğiniz zaman bebeği görebiliyomusunuz siz yani ekranı size çeviriyolarmı acaba
Zeynep3434_ Evet ekranda gosteriyolar ama hepsi gostermiyo belki siz talep edinxe gosterirler. Bebegin ultrason kagidini da veriyolar ama ozeldeki gibi net degil
Bus-94 minikelebek_ handan turhan diye hatırlıyorum ben ona bir kez kontrole gitmiştim pek ilgi yok açıkçası ultrason kağıdı bile vermedi ekranı vs de cevırıp göstermiyorlar sadece bebeğin kilosunu boyunu öğrenmiştim