Nurellaaaaaaa1212 RadyoaktifMom oh oh olsun atlattınız çok şükür 💕 iştahın nasıl benim bi türlü düzelmedi ya
RadyoaktifMom Nurellaaaaaaa1212 benim 12 den sonra yavaş yavaş açıldı bazen çok fazla bazen normal ilerliyor 😀😀 açılır inş aşkm ama açılmamalı daha iyi değil mi açılmasından 🙄🙄
Daisy06 Nurellaaaaaaa1212 yoruldunmu ondan sonramı oldu bende çok yordum kendimi temizlik yaptım kasığımda sertlik oldu 15+2 bende bugun bi tık daha iyiym yormamaya çalışıyrm kendimi
Nurellaaaaaaa1212 Daisy06 askım hep yorgunum ki sabah kalk ev işi yap cocugu parka götür gel yemek yap aralarda yedir içir giydir yıka. Sofra kur kaldır sauarken yoruldum bak hiç yorgun olmadığım gün yok bebiş de uyarı veriyor işte
Daisy06 Nurellaaaaaaa1212 anladım canım fırsat buldukça dinlen mutlaka 2. Trimester enerjik hissedyrm dedim temizliğe giriştim pişman oldum galiba günümden önce gidip görüncem doktora bi insan ister istemez evham yapıyor