Buse4161 Bende de, düzenli olarak hamile olduğumdan beri kasık agrim ve son zamanlarda sag ve sol olmak uzeri sırayla dediğin şekilde agri oluyor suan bile iki tarafa vurmuş doktor normal dedi büyüme yaptığı için olabiliyor onlar, bende senin haftandayken kasık ağrısı çekiyordum sorduğum zamanda öyle diyordu🎀