İnşallah pazartesi günü doğuma gireceğim. Durum biraz karışık normalde 4 haziranda 40 haftam doluyordu ve biz bebek ne zaman isterse o zaman gelmesini bekleyecektik ama bebek 4.150 gram çıktı bugün ve kafası da büyük doktorumda daha fazla büyümesi iyi olmaz dedi. 3 cm açılmam da varmış zaten pazartesi gününe kadar bekleyelim kendisi gelirse daha iyi ama gelmezse suni sancı ile doğumu yapalım dedi. Bende hala daha kararsızım. Bebek büyük çok canım acır mı ? Ama açılmam da var rahat bir şekilde doğum yapar mıyım ? İğneden de korkuyorum açıkçası bir de uyuşukluk uyuşturucu işlemleri sevmiyorum. Kararsızım