KAANMOMY Mommce magnorm kullanıyorum 20.haftadan beri hergün suda çözünüyor yemekle birlikte tüketiyorum 34 haftalık oldum Allaha şükür bir kez bile kramp girmedi.
Mommce KAANMOMY tadı kötü değil mi canım ben içemedim. Kasılma var bende kasılma için magnezyum önerdi doktor
KAANMOMY Mommce yani tadını ben çok sevdiğim için yemekle birlikte tüketiyorum bana fanta gibi geliyor. Koku veya tat hassasiyetiniz varsa Allah yardımcınız olsun. Gerçekten çok zor bi süreç.
Elifdundar29_ Magnezyuma kaçıncı haftada başladınız kızlar ben 6+5 haftalığım bugün üst bacağım ve kasıklarım çok ağrıdığı için doktorum magnezyum önerdi sizce erken mi
Busraatpl Elifdundar29_ ben hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başlattı doktorum 9+5 im 1 aydır kullanıyorum
Mommce KAANMOMY maalesef canım ya enfeksiyon için verilen suda çözülen ilacı bile içemedim koku hassasiyetimin yanında mide bulantısı var 😔
NurAyse_nur Mommce buyuk complex oldugu icin gunluk 1 tane iciyorum ben hamilelikten oncede iciyordum hamileligin basinda birakmistim 8. Haftalarda kasık agrilarim oluyordu cok o yüzden tekrar basladim dogumdan sonra da icmeye devam edeceğim inşallah
Busraatpl Mommce hap şeklinde beyaz ama çok küçük sayılmaz, doktorunuza danışsanız o sizin için en ideali neyse onu yazsa daha iyi olur