Kızlar ben bu konuda çok muallaktayım ve doktorlar inanılmaz ayrışmış durumdalar. Bir kısmı zaten o kadar şeker yüklenen bir metabolizmanın yüksek sonuç vermemesi çok zor gereksiz ve sıkıntılı bir test derken, bir kıs mı da kesinlikle yapılmalı ani şeker yükselmesi her gebede olmasada bazı gebelerde olabilir diyor. Ben Canan Karatay ın görüşüne biraz daha yakınım sanırım o da bunun tehlikeli ve gereksiz bir test olduğunu savunuyor. Sizler ne düşünüyorsunuz yaptırdınız mı yaptirmayanlarınız var mı ?