Babyaa Hiranur_2180 benim bat 5-6 haziran 6 gündür falan kasık ağrım var şiddetli değil ama var bide göğüslerim şişti. Dünden beri de akıntım var 🥹 test yapmamak için zor duruyorum ama gününü beklicem sanırım siz de varmı belirti
Babyaa Hiranur_2180 valla ben bi umutluyum bu aydan inşallah pozitifizdir😂🙏🏻 test yaparsanız haber veriin