Busra2013 Benjaminannesi valla ben korkarim bend eilk defa boyicam ama bio alip boyicm 22+2 haftaligim ilk gebeligimdede hic boyamadim ama sosyak medya fenomenler hamileligin basindan beri boyuyolar bisi olmuo anlamadim😂
Eda_cey Benjaminannesi yani bence boyanmaması taraftarıyım bende sonuçta kimyasal kokusu bile normal zamanda cok ağır mesela benim şuan saçım neredeyse 3 renk berbat bir renkte cok istiyorum ama 9 ay dayanayim dedim ve boyatmadim doguma son 1 ay kaldi sonrasinda boyaticam ama tabi genede siz bilirsiniz 🥰
seymamert66 Ben de 5 haftalık hamileymişim bilmiyordum bu hafta öğrendim ve 3 haftalıkken üç gün üst üste boyama açıcı yaptım şuan korkuyorm açıkçası ama bilmiyordum