melike_33_ hepatıt aşısı zamanı geldıyse eğer 1. Ay sonu aşısı bebıs hala kuvezde ıken hastane yapıyordu ama suan 1. Ay aşısı kalktı 2. Ay sonu karma aşısına eklendı yanı evde de olsa hastane de de olsa artık 1. Ay aşısı yapılmıyor 2. Ay sonunda karma aşıyla yapılıyor ilk doğduğu ankı hastanede yapılıp eve öyle gönderılıyor. Egerkı bebıs hastanede ıse doğum anında vurulan hepatıt aşısını kılosu uyguna geldıgı zaman hastane vuruyor öyle taburcu edıyor. Dıger aşılar da premature bebekte özel bı sorun yoksa zamanında doğmuş bebek gıbı ıslıyor tabı bu 32 hafta üstünde oluyor dıger türlü duzeltılmıs yası hesaplıyorlar. Eğer taburcu olursa da zaten zamanına göre yaptırmayı sen yapacaksın. Sağlıkla evıne donsun bebıs🥰