Mertata
39+1 im gece bebeğimde kasılmalar ve karnımda sertleşmeler oldu. Uyandığımda kendimi kontrol ettiğimde nişanımın geldiğini farkettim. Temizlenip günlük ped koydum 10 dakika sonra tekrar dan yoğun geldiğini gördüm. Doktorumu aradım gel bakalım dedi gittik baktı 1 cm açılmam zaten vardı bi önceki haftadan hala 1 cm nst de de bişe çıkmadı yolladı bizi😔acaba açılmam olmayacak mı.normal doğum yapamıycak mıyım.Benim yaşadıklarımı yaşayan var mı çok tedirginim 😫
Miraela
40+1de nisanim geldik sabah 10 gibi. Doktoruma gittim 1 cm acilma var, eve git dedi. Gun boyu adet sancisi gibi sancim oldu. Aksam 6da suyum geldi. Gece 1de kizim doğdu. Fakat benimle ayni tarihler de dogum yapan yakin arkadasimin nişanı geldi, 3 gun sonra hafif sancilari vardi. Ama suyu gelmedi. Sancıları siklasinca hastaneye gitmis yarim saat sonra dogumhaneye almislar once suyu ardindan hemen bebegi geldi. . . Diyecegim o ki, bu nişan olayı tamamen anneye gore değişiyor. Gelmesi dogumun başladıgi anlamina geliyor ama süre belli degil. Merdiven inip cikin sıcak dus alin hurma yiyin. Göğüslerinize masaj yapin 🤷♀️ gerisi nasip