2 test yaptım aynı gün içinde biri sabah biri akşam idrar çizgisiyle iki testte de aynı çizgi belirdi sonraki yaptığım testlerde hep negatifti reglim 9 gün gecikti göğüslerim fazlasıyla sızlıyor karnımda hafif şişlik var arada bir kasıklarıma ağrı giriyor belim ağrıyor sizce gebelik var mıdır ?
Bu akşam kan testi vereceğim.