Zynpppp
Zynpppp ben varım 1.5 yıl önce taktırdım şu an 33 haftalık hamileyim🙂 Hatta taktırırken ileride gebelik planım var sıkıntı olur mu diye de özellikle sormuştum. Hem tel var hem de lastik kullanıyorum. Bu kadar hafta çok şükür bir sıkıntı olmadı, düzenli kontrollerime de gidiyorum. İlaç kullanacak bir durumum da olmadı ki olsa bile başka herhangibir durum için de söz konusu olabilir bu. Dişçim de durumu bildiğinden özenli davrandı ilaç kullanmamı gerektirecek bir duruma sokmadı beni. Yani kısaca istiyorsanız taktırın. Ben bir de 32 yaşındayım keşke daha da önce taktırsaymışım dedim. Herkese de öneriyorum.