Ben bu ay kür kullandım bı yakınımın tavsiyesiyle. regle tahmini 3 5 gün var dün sabah ilk idrarla softtech diye erken gebelik testi yaptım 5 dk icinde çok silik çıktı. Gün içinde carsiya çıktım teste güvenemeyip days comfort aldım onda da yine silik çıktı ancak bu sabah ilk idrarla bebe time erken gebelik testi yaptım koca bir negatif dün ki testler neydi onu anlamiyorum. Başına böyle bişey gelip gebe olan olmayan var mı boşuna heveslenmek istemiyorum da