Bugün kan testi verdim… 🩸 Yarın sonuç çıkacak kısmetse, sol kaşığımın içi gıdıklanıyor ve akıntım var su gibi.. arada regl ağrısı geliyor ama gidiyor. İştahım inanılmaz açık. :) ve regl zamanı asla dıygusal olmayan ben herşeye gözlerim doluyor. Ve afedersiniz büyük tuvaletim geliyor hep normalden çok farklıyım..
Lütfen benimle ol bebeğim.. Abin seni dört gözle bekliyor .🧚🏻💕