Merhaba kızlar size bir şey danışacaktım da ben serklajlıyım 14 haftalıkken serklaj oldum şimdi 18 haftalığım rahim ağzı uzunluğu karından 27 mm çıktı doktor sıkıntı yok dedi sizcede normalmi benim gibi bu durumu yaşıyan oldumu aynı zamanda bebeğim ulturasyonda bi 10 gün önden gidiyor normal bi durummudur