Merhaba, regl olmama 2 gün var ovülasyon testim silik değil koyu çıktı( fakat C çizgisinden açık tonda) bu neden olabilir? 27 Nisan adetimin ilk günüydü 16 Mayıs yumurtlama 17 Mayıs çatlama oldu, değerlendirdim. Kaset Gebelik testi yapıyorum hayali çizgi cıkıyor