Tastan Kızlar merhaba 23+6 haftalık hamileyim kızımız olacak inşallah 🤲🏻 birtane oğlum var 2. Gebeliğim ismini belirledik gibi ama kararsızım sizlere de sormak istedim. Nuray Asya düşünüyoruz sizce nasıl uyumlu mu ?
Nil0102 Nur Asya sanki çok daha uyumlu gibi ama elbette siz daha iyi bilirsiniz isimler gayet güzel anlamlı :)
ikibaloglanannesi Tastan Nuray’ı ikinci isim olarak ekletin bence. Ece Nuray Eslem Nuray Ayla Nuray Mina Nuray İpek Nuray